There is me, and there is you. But I can't compromise my future

okeokej, kom nyss hem från tältet, vi körde hockey/innebandy gruppen mot fottboll i fotboll, fotbollarna vann tror jag då. Är så sjukt glad att jag är med hockeykilalrna,. skulle faaan ALDRIG våga möta dom, dom är ju helt jävla off. skulel va rädd att jag skulle dö var 20/sekund, helt seriöst!  Någon komer seriöst dö elelr skadas nån dag.......

Menmen, är så sjukt speedad just nu så blir att byta från fotbollsskorna och dra ut och springa, viadukten eelr el, har inte bestämmt mig än. Men jag SKA ut och springa. Känenr mig jätte pepp,. menemn ska dricka lite granna tror ja, kan som vara bra :)!!!!1

Sen blire kanske att vara med Linnea!

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0