when everyone left exept for you

Idag va sista innebadnyn med HYDRATO känns lite tråkigt, menmen.

Jag gjorde 5 mål, känenr mig skit stolt med hur jag har spelat. 
men mitt knä kan dö... Marcus vill att jag vilar de och inte tränar, men jag vill ju träna. Det är ju det roligaste och bästa som finns.  Men borde egentligen lyssna på ahns råd.

Ska nog följa Thess's råd och kolla upp om det är en nerv elelr nått som klämmer i ryggen så det stör knäet, för min lärare har aldrig hört om nån som har sån "smärta" på samma plats och sånt som jafg har.   Det känns ju lovande.

Menmen nu ska jag duscha när mamma är klar. Ska bli skönt för jag är helt slut.


maaaaat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0