09-05.-09

Sitter hos linnea nu,
Igår var vi med massa peeps, jag drog till hene direkt efter skolan, då var pontus där med, så vi hoppade lite studsmatta.
Sen kom Jeppe och Richard och var med oss ett tag också. Sen så drog dom och åt.

Jag och linnea åt stekta kroppkakor.  Sen drog vi tvärt in till stan och gick på bokia, vi var tvugna att springa för dom stängde 6, och vi for typ kvart i.

Sen så "såg" vi NAVY med Pontus, fast jag och Linnea ritade massa i hennes bok.
Sen efter det kom Richard och Jeppe också så vi gick på coop. elelr jeppe och richard körde el"sparkcyklar".

Sen så har vi chillat och jag fick testa richards moppe, jag kingade! sen så har vi typ gjort allt möjligt, pratat, spåra, sett film, legat på taket, sovit, spelat kort, osv osv!









om ni vill veta mer om dagen, så besök linneas blogg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket :)

2009-05-09 @ 16:58:50
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Cassandra

härligt redigerade bilder :)

2009-05-09 @ 18:34:56
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0