vart inte att sova....

Okej, det vart inte att sova, sitter och snackar med micke på msn och vi skickar massa raggningerepliker mellan varandra. HAHA sånna är ganska roliga !

"Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl snubbla så jag kan ta dig på golvet "

"Är det du som är så söt, eller har jag fått en sockerbit i ögat?"

"Livet är som en tärning,det bästa man kan få är sex, vill du pröva spela tärning ? "

"Vill du ha nåt mer att dricka så du har något att skylla på imorgon?"

"öj har du en krona? lovade att ringa mamma när jag hittade min drömkille. "

"Jag har glömt mitt telefonnummer, kan jag få ditt?"

"Min morot skulle passa väldigt bra i ditt trädgårsland"

"Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen."


"Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg."

"Ska vi räkna matte? Vi kan subtrahera våra kläder, addera våra sängar, dividera våra ben och multiplicera oss"

Några av dom vi skickade hahaha, vissa är typ skit roliga,



(random bild på en ganska så bra tjej♥)

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha det var ju jävligt roliga repliker!

puss:*

2009-03-22 @ 00:48:58
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0