So I told myself not to care

OKej, har över 190 blogginlägg att kolla på på bloggkoll.se .....

Sitter på skolan nu, Kajsa spelar gitarr, HON ÄR JÄTTE BRA!!

(den ser ut som den svarta, fast i typ bått. Den andra är min. hähäh..)

Har haft egenföretagare för en dag information nu på morgon.  Jag Kajsa och Emelie ska baka och sälja fika på företag. Hoppas vi tjänar mycket! 

Sen så blir jag sär på min mattelärare, Tanja... Vi har haft mattelektion förra torsdagen för att vi tydligen missar matte lektionen som går bort under lovet? Hur sjukt är inte de?!




Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHAHA JAG ÄR JU EN DVÄRG

2009-03-30 @ 12:34:12
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0