aha-aha

okej, har just kommit hem från arvidsjaoul?(har faktiskt ingen aning m hur det stavas, nästan pinsamt! HAHA)

Har haft jätte trevligt där, var där med TG(tonårsgruppen) från Pite. SKit härliga varom, 3 var också äckligt snygga, ahha då vet ni lixom. Fast dom pratade små äckligt, lät förjkävligt.... men samtidigt JÄTTE CHARMIGT!♥

Orkar inte skriva så mycket idag, får se om jag skriver om det imorrn. Om jag orkar.

Imorrn har jag matte prov.. good luck säger jag bara....

några bilder kommer väl kanske också, hare bra. och hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer
Postat av: linnea

HHAAHAHAHAHAHAH DIN STAVNING<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3

arvidsjaur ;)

2009-03-30 @ 09:36:37
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0