You'll be in my heart.

OKejokej, idag vare egenligen tänkt att jag och Linnea skulle åka på vitbergs och bada menmen blev inte så, blev istället att vi sov till typ 1 HÄRLIGT SOM FAAN! det älskar jag med lov, man kan sova hur länge som hellst!
JKag och LInnea pratar nu på sms om sommar och våran lilla tripp som kanske kommer äga rum nästa vecka.
Sen så planerade vi idag när vi inte for på vitbergs att vi skulle fara imorrn istället! YAY, vi ska bvara där när det öppnar, asså klockan 10! Linnea sa nu också att Jeppe och Richard typ skulle komma och joina oss. Och för att citera Linneas sms när jag hade sagt att de var okej för mig att dom cokså kom: "OKej :D. Men dom skulle komma lite senare så vi hinner vara själva ett tag ;).  Okej.. Det där lät lite perverst av mig..Det jag menar är att vi hinner ha ett litet GIRLTALK!;) "   Sött LInnea, det är bara du som tänker på de det där sättet gumman lilla! :O Jag tänkte inte alla påre förän du sa att de lät perverst, din lilla äckelpotta ;*<3<3<3<3<3

Just nu ligger jag och ser på DEATH NOTE Marcus har sett massa avsnitt utan mig nu idag :(    (U) Så måste försöka hinna ikapp så vi kans se tsm imorrn! om jag hinner. hihi, men nu måste jag fortsätta se innan jag dör av spänning! :):):):):):):)::


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: aljh,-

HAHAHAHA SOM OM ATT DU ALDRIG TÄNKER PERVERST. HAHAHAHAHAHHAHAHAHA DAGEN SKÄMT HANNAH LILLA! DEN DÄR GÅR JAG INTE PÅ! OCH NEJ - JAG ÄR INTE PERVERS!=D<3

2009-06-23 @ 01:01:24
Postat av: aljh,-

HAHAHAHAHAHHA DU - TÄNKA NORMALT!?!? HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-06-23 @ 01:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0