You were there for me, when everyone else left me.

Har just kommit hem från att ha handlartt och varit och firat linus, han fyllde 11. (mammas killes barn)  . Vi åt tacos där borta sen fikade i kladdkaka, sen for vi direkt typ haha. Sen vare tänkt att jag skulle förbi hois Forsan men jag kunde inte få hämtning så de sög.... FYUCK lixom!


Så nu sitter jag här och nördar Ted Gärdestads låtar: HIMMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ & FÖR KÄRLEKENS SKULL!




Favoriterna just ni ♥




OKej, fattar inte vad du tänker med, nu hör du aldrig av dig, du bara dissar och är med alla andra, har jag gjort dig något? elelr duger itne jag längre? FUCK. orkar inte med dig och hur du håller på, inte första gången. GÅ OCH DÖ.elelr nått.... Orkar inte känna så här för det får mig bara att mmå skit, så nu skiter jag fan fullständigt i dig.

Okej vart ett litet "emo" onlägg men whatever min blogg, jag skriver vad jag vill och nu behövde jag bara skriva av mig lite. Och om ni inte gilalr det så sluta läsa min blogg? jaja, nää nu ska jag fortsätta nörda mina låtar.


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0