Ibland undrar man om det verkligen finns någon där ute som styr oss

Skit härlig dag igår!
Vaknade vid 9 och gjorde mig iordning för att ta bussen till stan där jag mötte Linnea som skjutsade mig till Vitberget. >Väl därborta köpte vi årskort där! Så där komemr jag bo nu ba att komma och hälsa på HAHA.
 Så jag och LInnea valde ut en plats där och la oss, sen gick vi och badade och just när vi gått i så såg vi typ världens jobbigaste moln. Så jag gick och tänkte flytta våra saker till omklädningrummet så dom inte skulle bli dyngsura och just när jag hann till våra saker så började det spöregna . Sen när jag lämnat grejjerna så gick jag i badet igen döre förövrigt va jkätte varmt gämfört med hur kallt det va i luften. Fast man kun de inte se nått i vattnet för det skvätte så mkt så jag och linnea gick till varmvattenpolen istället . Dom släppte typ in alla där fast de va fullt. haha.

Sen så typ 11-11.15 kom richard och Jeppe och va med oss, vi badade och spårade och massa. orkar inte förklara för det skulle ta allt för lång tid och jag orkar inte. ( för vidare information gå in på ALJH:s blogg)

Sen drog typ richard och jeppe och jag och linnea gick och köpte glass där vi fick en kortlek (om man köpte 2 glassar fick man typ de hihi) Så vi åt glasss och spelade kort och låg och solade och pratade ett tag. Sen så for vi hem till henne och åt middag: spagetthi och köttfärssås. Sen moppade vi runt och det slutade med att vi hamnade i medleforslekparken där vi gungade och sånt.

aja drog där vid 21.40 föpr de va sista bussen som gick....

Aja lite långt inlägg så ska sluta skriva nu. haha och en eloge till alla som orkade läsa detta inlägg! NI ÄR DUKTIGA


PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0