I wanna try to be the person you want.

har just kommit hem från vb, har varit där med linnea! skit härligt. Vi for dit till 10 och drog til 4. Så bad, sol, glass, pommeslåda, linnea = KING!♥ OPJAAA LIXOM.

Men åh vad jag lir sur, jag blir typ inte brun längre. elelr asså :( DET SUGER varit ute sen 11 och det är typ ingen skillnad va händer? brukade bli ändringe efter typ 2 sek förut... hmmm...


Peppar iallafall för ikväll, då blire film och myspys med "kvartersgårdsgänget" kung assså, vi ska vara hos sanna och jag vet itne vars hon bor så linnea ska typ komma förbi här så ska vi bränna ut några filmer och sen bege oss till sanna? haha kollen hära asså.

Nää nu orkar jag itne sitta vid datorn, tänkte bara ge er en liten snabb update lixom.


PEACE OUT!

peppar tisdag som fäääääääääään! ♥

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag älskar dig med <3 jaaa jag håller med!!! Det kommer bli askul på tisdag!! :D

2009-06-27 @ 22:17:35
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0