I can hear your voice, but it's just in my head.

Okejokej, dålig uppdatering sen igårm, men de är för att jag sov hos aljh inatt, elelr ja sovochsov, vi sopv typ på morgon, HAHAH ionte poå natten hähähä.  Vi har haft skit skojj och spårat och åkt tillö KÅGE!

Men aljh snygging, vad håller vi på med? inte mer än 300 bilder? :O:O:O:O:O: VAFAAAN, vi börjar ju loosa knyxet vi hade där ett tag..... va händer???

Lina och hennes brorsa drog just, haha. För Lina (brorsans tjej och min vän!) hon har varit här hhela dagen och fick hämtning av sin brorsa(Albin), som förresten spelar gitarr i AMBER OAK  (så nu tänkte jag göra lite smyg reklam)och dom ska spela på trästocks FREDAG 17 JULI KL. 23.00-00.00 . Så rekommenderar er att fara och lyssna för dom är verkligen duktiga! Haha undra vad dom tycker om oss egentligen, för vi alla satt i köket,( jag, brorsan, mina 2 syrror , mamma, lina och albin) Och vi är ju hur högljudda som hellst och är fulla med energi, dom måste ju tycka att vi är lite smått sepe! HAHA.

Menmen, nu har jag redan skrivt allt för mycket. avlsutar med 3 bilder från igår. HARE!


jag är bra på ta kort.... erhhhh.


i kåge...


vette faan hur vi hamna där... menmene!

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: thess

okejj.... <3 men du vet att du kan prata med mig!!!! kan jag vara med dig i helgen?

2009-06-18 @ 02:50:15
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0