Find my head is always up in the clouds in a dreamworld

Asså under lov har jag ingen tidsuppfattning alls, trodde de va m,åndag igår, och idag trodde jag de va söndag, men hallå det går som inte igop.! HAHA värt. Sen så typ då klockan är 4 på natten så kan jag tro att den är typ 6 på dagen, FAIL.

Vart inte att Samme komemr idag, han ska komma och värdera imorrn istället. Så har idag på mig atts täda . orkade inte göra det igår. 

Ikväll blire kanske attt vara med Forsan, far kanske dit. Men vert inte än om hur vi ska göra. Men hoppas på de !

Har inga nya bilder på denn här datorn, så just nu får ni nöja er med gammla, för jag tycker det är värdare att ha åtminståne nån biold istället för inga....

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag idag? :D

2009-06-15 @ 19:55:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0