EASTERN PROMESIS

Nu ska jag och linnea och mathilda se film, blir "eastern promesis" . En action thriller med Viggo Mortensen. Han är ju kung så jag förväntar att han är bra i den här filmen också. Grejjen är den att när det är bra skådespelare med så förväntar jag mig automatiskt att filmerna ska vara jätte bra, och sen när dom inte är det så blir man jätte besviken. Hoppas jag inte blir de nu.! Nu ska vi iallafall börja se så
PEACE OUT!
"En rysk prostituerad dör under en förlossning. ¨
Barnmorskan dras in i en härva i den undre världen som involverar den ryska maffian."

Kommentarer
Postat av: linnea

vi får se klart den sen :)

2009-06-29 @ 22:04:33
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0