You end up hurting all of your friends.

idag äre förresten min sista dag på jobbet, känns jätte härligt med att få sommarlov igen, men käönns också lite tråkigt för det är så jävla roligt dr borta. Men lurre som, kommer ju fortsättsa vara där, ska fan vara där ofta! OJAA! och nästa år, då jävlar!

Sitter här med syster just nu, hon smsar, sms-nörd! hon smsar alltid och har inget liv. hahahah förlåt cornelia, men det är ju sant. SLUTA SLÅ MIG KVINNA!  ajjaa hon är söt ndå, dessutom har hon klippt lugg på sig själv nu när mamma varit i norge, vi får se vad mamma kommer tycka om de, HAHA ägd!

nej nu orkar jag inte skriva mer utan ska och gå och duscha och göra mig iordning.


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahaha :P och du måste ju ta den fulaste bilden på mig också :P

2009-07-26 @ 16:42:11
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0