Varje gång jag behöver dig, Vet jag att du finns här hos mig.

Har just kommit hem, jobbade idag. Började halv 3. och det var inte mkt folk där alls idag. Så jag och petra satt typ och ritade och skrev lite dikter. ahha elelr jag skrev dikt. Som sen Larsa läste .... PINSAMT! 

Ajja sen vid 9 så sluitade jag och följde : Rickard, Mange och Kippe på röda slingan. Första gången jag spelade den, måste säga att den inte var så lätt.
 Dessutom så psykar Kippe mig hela tiden! och han mobbas också. För jag räcker ut tungan lite grann när jag koncentrerar mig..... pinsamt jag evt. HAHA men han mobbar mig för det då jag ska kasta .( haha sa ju att jag skulle skriva om att du mobbade mig!)

Ajja sitter här och äter kall pizza, dom åt det idag till middag och eftersom jag bara hade en halvtimmes rast på jobbet så vare som inte så lätt att fara hem och äta. Menmen pizza är gott, och så länge det är god mat skiter jag i vad jag äter oavsett hur mkt fett de är i det.!

ajja nu orkar jag itne skriva mer,


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: P14

Haha lite måste man ju få psykas ;)

2009-07-26 @ 23:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0