I hate to not have controll, and now I really don't.

sitter ute med linena, hon plockar ögon brynen, sen så ska vi typ ut på promenad..

Blev väckt av mamma typ 8-9 imorse för dom ville ha hjälp emd något, jag bara skrek åt dom att lämna mig ifred och somnade om. Jag är inte glad på morgonen om man säger så,: "ge faan imej, jag ska fan sova, jag har sommar lov.! sluta störa mig, jag ska sooooovaaaaaaaaaaaaa!!!!" typ argast då det är mamma eller nån av syskonen. Glad_tjej_92, onej!

Sen där vid 10 (elelr så vare 11) kom monika och rolle och skulle fixa med huset så då var vi tvugna att fara där ifån så vi inte skulle vara ivägen. Så vi drog till mammas kille och mamma tyckte jag skulle väcka aljh och fråga om hon skulle med på vb(för alla er som inte fattat det än, är mamma ihop med aljh's pappa. ) men jag ville inte väcka aljh så mamma gick upp och väckte henne, så vi fopr till badet typ halv 12 . Sen vare hur lång kö som helölst, och jag och aljh har årskort så vi gick bara förbi alla! om blickar kunde döda....

Sen kom thess och joinade oss när vi badade och aljulle vara med massa och h drog till falket vid ett för hon skulle vara med massa. Jag och thess stannade till kanske kvart i 4 innan hon skjutsade förbi mig hit till linnea. !

Så nu när vi har fått god mat, hamburgare, så är man ganska nöjd och belåten och kan inte annat än att njuta av det otroligt fina vädret vi har här i skell just nu.


ja vi är sveriges coolaste brudar, kolla killar är vad vi gillar.

PEACE OUT!
Every time I se you I smile, from the bottom of my heart.

Kommentarer
Postat av: linnea

hahah bäst!!

2009-07-29 @ 22:15:51
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0