When nothing else is true, at least I got you.

Sitter hos sugminanka nu, hon är och sminkar sig för vi ska träffa rebecca. Så jag sitter här och chiller och kollar igenom hennes bilder. KAn då passa på att sno några av hennes bilder från nån dag sen då hon va hos mig.!


bra träff lixom?


linnea är söt!


jag är seriös.


som sagt..


vadå bresarn ->?


bra bild.


hon är ganska så bra att ha, hon min vän.


söta...


alla är vi sådär lite smått emo .


favo mössan, den är BLÅÅÅÅ



jajaj nu orkar jag oitne ladda upp mer bilder. och nuhar ni fått se hur roade jag och linnea är med en kamera....


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

jag är söt osminkad

<3

2009-07-12 @ 21:41:49
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0