I can tell by the look on your face that you have been crying.

Imorgon/idag väntar discgolf mer Forsan! och den morgontrötta jäveln behöver väckning! så ska ringa halv 11. Sen ska vi och sepla gula slingar där vid halv 12.

 Förresten , har jag berättat det att jag ska ha säsongskort där nåsta år? eller jag och thess ska satsta på den rejält näösta år, så det kommer förmodligen spenderas många timmar där nästa år. och jag som inte fylelr 18 förrän mitt under ssongen behöver bara betala 300(istället för 600) YES,. det har sina fördelar att fylla år sent. HAHA.! ajja hur som hellst så var jag och thess och selade igår och örrgår, hade väl gått bättre vissa gånger och andra gånger inte. Men det börjar ta sig, VM here we come... elelr ja skämt åsido. Vi har iallafall fått många bra tips och hjälp från massa snälla SDG:are! och jag har typ fått alla roliga där borta att spela med mig, typ: " haha emil skaru inte spela med mig?" -"kippeeee, när ska du spela med mig nästa gång då?" - "imorrn är min sista dag, så hela nästa vecka kan vi spela, skaru hänga med rickar?" --." latsa, när ska vi träna nå mer då?" . haha men seriöst, jag älskar discgolf, hur roigt som hellst. I just love it!.

ajja egentligen borde jag lägga mig och sova, jag behöver sömn, men det är så tråkigt och jag hatar att somna, sova älskar jag . Men det är två heöt olika saker, för när man sover drömmer man massa härliga drömmar(eller dom flesta gånger) men när man ska somna är det en helt annan sak, då tänker jag för mycekt på allt. Det är då alla jobbiga känslor och allt det komemr fram, alla bilder huvudet och hjrnan skapar och alla minnen - vissa bra men dom flesta dåliga. Och hjärnans versioner och visioner av allt. fan vad j ag hatar att somna. AJJA, nu börjar det här inlägget bli allt för långt så nu ska jag sluita skriva .


PEACE OUT!



Okej, eftersom blogg.se laggade sönder igår när inlägget skrevs så skickar jag det nu istälelt. skulle väl skickas där runt ett.. HAHA! epic fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0