Spots before my eyes!

imorse halv 11 for jag och sopelade discgolf med Niklas, första 9 hålen gick väl bra, ELELR bättre än igår , Sen gick det lite sämre på resten av dom 9 hålen.    Under min rast så stod jag bara och nötade hör utanför huset. Kastade och kastade och tillslut blev det några jtäöte fina och typ raka kast! (är alltid påväg att skriva slag/skott för tänker innebandy termer. HHA!) Mange visade lite och Larsa hjälpte mig cokså!



Ajjaaa... imorrn blire att spela igen med Kippe och Niklas kl 11, det kommer fan bli kul!. Sen ska Larsa ha en träning med mig för jag ska bli skit bra! OJA lixom!

ajja ska gå och fylla på scorekort!



PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

vi är fina

2009-07-23 @ 22:27:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0