so long no seen, so why now?

ojojoj vad dåligt jag har sovit inatt, gick och la mig kl 2 för at datorn/inernet laggade sönder. Lyckades inte somna förän vid tre, sov itne bra. vaknade halv 6 och kunde inte somna om, där vid 8 gick jag upp och typ la mig på kökbordet. 9 givck jag och la mig igen och lyckades faktiskt somna om! så lev inte att städa utan sov till 12 istället.

 sen vid 1 drog jag till discgolfen och jag och kippe gick en röd runda, sen föjde jimmy (?) också med. Fick 3 bättre än förra gången,  102-98-95 och nu 93. wihooo förbättring!sen gick jag och kippe en gul runda efter det. gick inte så bra, han bråkades och psykade mig hela tiden!

 Nu väntar iallafall mat , så ska äta nu,


oj vad thess och jag var gangsters förra året!
PEACE OUT!!!!!!

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Stolt fotograf! :D<3

Miss you :(<3

2009-07-28 @ 19:09:51
URL: http://differens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0