jag sprang efter dig tills jag förlorade mig själv.

aaaaaaaaaw tack till linnea som gästbloggade åt mig ;* du är också verkligen en jätte bra vän och jag älskar dig med.


Kom hem nyss från att ha sovit hos LInnea, käändes lite smått drygt att vakna... haha, jag tror jag somnade igår medan jag och linnea pratae men vet itne säkert, så förlåt linnea om jag gjorde de!  Nu har jag iallafall duschat och ska alldeles strax gå ner och äta för att jag börjar 9.
Idag ska jag och Thess dela ut priset för dom som vann SM i discgolf, och jag och Thess har kommit överrens om att vi ska ha : mörka tights, svarta shorts, en vit skjorta/blus. Sen ska vi försöka fixa en fin frisyr ockås1 hähähä och fint smink, för vi fick inte komma i mjukisbyxor, en stor t-shirt och osminkade (a) hhähäähäh.


Ajja nu borde jag äta om jag ska hinna med de, så PEACE OUT, och kom och kolla kl. 3 när jag och Thess ska dela ut priset ! och tack till Linnea som gjorde min kväll igår så otrolit bra!tack gumman !


från vaggan till graven

Kommentarer
Postat av: linnea

fniss :$

tack själv gumman!



lycka till på sm, du kommer vara dödligt läcker;-)

2009-07-12 @ 12:12:12
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0