I'll look at the sun and I'll look in the mirror, I'm on the right track, yeah, I'm onto a winner

HAr nyss kommit hem från jobbet. Chill dag, inte mkt att göra, jag och thess städade först övervåningen, inte så jobigt för vi pratade lite och så. Inget man tänkte på (vi sopade och tvättade golvet..)   Sen så näre inte va nå folk där och vi ahde intget att göra så lärde Thess mig moonwalk, så nu akn jag dee! ;O COOLT VA!

Ja förresten så på jobebt när jag är glad och säger hej direkt får jag reaktionen(asså från dom jag känner, elelr dom jag känner som jobbar där) : " öhhh... hej, varflr äru så glad då?"   ochsen när jag inte säger hej drekt och dom säger hej först och jag ba "hej" lite smått tyst så blire reaktionen: " äru sur?" - jahaja.... ahha jävla kinkiga dom är på hur jag ska säga hej....

Blev iallafall inte mobbad av Kippe igår! haha första gången på hela helgen som han inte mobbade mig, vart typ glad. Han stod till och emd och pratade skit länge med mig och petra. Typ skit nöjd. För annars hare varit " sluta bråka me mej HannaH!"    

Asså seriöst, Larsa gav mig en hjärtattacjk på jobebt. JAg satt helt koncentrrad i det jag gjorde och så kommer han insmygandes och ringer i klockan(bjällra elelr vad de nu heter) rakt ovanfölr min skalle jag höll på att dö, vart ju skit rädd ! han ville iallafall bara säga hejdå och sov gott till mig,. HAHHA så jag förlät honom! gulilgt av honom faktiskt.

ajja nu ska gabbie få tillbaka datorn som jag lånat av henne...... för jag skulel egentligen ha gett tillbaka den för länge sen, men det kan inte hjälpas att jag har mycket att skriva. hihihihihiih!


den bjuder jag på... för livet är ju som sagt till för att bjuda på sig själv.!
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0