femte i sjunde 09

Igår var vi på picknick i slottsparken - > HUR MYSIGT SOM HELLST. typ som vårat rovön elelr kyrkholmen.   Vi hade iallafall säkert roligast i hela parken dära! seriöst, skulle inte förvåna mig. alla typ skrattade åt oss och tyckte vi var helt sepe! Men vi brydde oss inte. Efteråt hyrde vi ilm - Eagle eye - den funkade, men jag och Linena hade typ sett den -  eller linnea trodde bara hon sett början för i slutet kände hon inte igen den.

Sen hade jag och Linena världens mest spårade samtal på kvällen, - hur faaan kan man ha en sexig rygg? (vi fick en frågan av några kompisar vem som hade sexigast rygg av dom två och vi ba: " öhh.... vadå sexig ryg?" ) HAHAH AFAIL LIXOM. Så nästa gång vi är med dom så ska vi fråga vem av mig och linnea som har sexigast fot!

Chill dag idag - bestämde igår att bi ksulle och bada, men det var så molning så vi for itne utan jag sov till typ 3, pinsamt...
Ajja hoppas vi hittar på nått ikväll!
nu orkar jag inte skriva nå mer.!


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Mathïda

Det går faktiskt att ha sexig rygg!

2009-07-05 @ 18:09:34
URL: http://coopertrooper.blogg.se/
Postat av: linnea

håller med mathilda!

2009-07-06 @ 03:35:10
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0