femte i sjunde 09 - when you say nothing at all

Kom nyss in, jag och Linnea skulle gå och lämna tillbaka filmen vi sett (hade 10 min på oss innan dom stängde )"Wild Child" såg vi,den har sina roliga stunder! Fast jag hade sett den redan fast utan text!  så det blev lite annars  haha

Jag och Linena gick iallafall till slottsskogen(lasså inte slottsparken, -> HannaH skrev fel...) Så vi gick dit, tog lite spårade kort osv. Btw så glömde linnea sitt andra minneskort så hon hade bara 30+ bilder kvar på det hon hade i kamera. Så jag sprang tillbaka till lägenheten och hämtade det andra oh sprang tillbaka. Gissa om jag svettades när jag kom fram!

Jag och Linnea plockade en bukett var med förgätmigej   - romantiskt vavava?
aja- vi måste packa ikväll för vi åker tillbaka till Skell imoorn för jag börjar jobba på tisdag YAY! elelr lite kul skare bli att träffa allt folk som var där(jobbade där förra året så känner alla och vet vad som ska göras. hähääh!)

ajja nu orkar jag inte skriva mer, jag tycker inte om att skriva långa inlägg.
men för vidare information om hur resan varit besök .-> Gabbie, aLjH, elelr Cornelia 's bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0