åttonde i sjunde 09 - "the baby's room."

HAr just sett skräckis med Linena, asså sjukt vad bra den va! "The baby's room" hette filmen.

"En ung familj flyttar in i en nyrenoverad lägenhet. De är lyckliga, men mamman har en föraning om att något kommer att hända. När mannen kollar monitorn i barnkammaren innan han går och lägger sig, är allt som det ska. Men lägenheten döljer mörka hemligheter, och snart börjar skärmen visa reflektioner av en mystisk främling inne hos barnet. Vad som först tycks vara en synvilla, eskalerar snart till en terror utan dess like! Lägenheten visar sig vara en portal till en annan dimension, och vad händer när man träder över gränsen?"

Sjukt bra film asså, jag och LInnea skriker aldrig uder skräckisar, dom flesta skräckisar är vi inte ens rädda för, men här satt vi spända hela tiden (och hll handen, haha pinsamt) men så sjukt bra var den. elelr ljudet och basen gör ju också sitt. Dom hade verkligen bra ljudeffekter. Så reckomenderar filmen starkt. SE DEN, fast ne utan nån att sitta och hålla handen med! aldrig själv.!

Idag jobbade jag, Victor kom förbi och sa hej och han slkulle spela  Var typ 2 år sen jag så honom, så de va ju lite kul men pinsamt. haha-! . Vi drev på jobbet. Det är så himmla härligt att dom som jobbar där är inte stela utan dom går tt skämta och skratta med + på dom lixom!Sen så ska jag jobba 3 timmr imorrn så börjar jag 3 på g istället. Känndes som lite värt. Ska vara i kiosken för dom ska typ öppna 9 då. lätt värt! Sen blire nog att vara med linnea på kvällen! va ju länge sen man såg henne. har itne sett henne sen innan jag drog till gbg typ.

Ajja nu orkar jag itne skriva mer
(bjuder på en bild på jag och linnea frå 2006-pinsamt!)

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

charmigt :]

sjuuuuukt bra och ja jag var rädd :]

2009-07-09 @ 14:50:17
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0