no reason why

haft idrott nu på morgon, medans jag sprang så sträckte jag mig typ i låret, DET GÖR SÅ ONT!!!
assååå åhhhh ! palla det :S
menmen, sitter nu i klassrummet helt ensam och väntar att alla ska komma tiollbaka från fotbollen/hockeyn så man kan gå och äta med dom. sen så börjar lektionen om kvart i ett, då har vi medecinskgrundkurs, sen slutar vi :)

efterskolan blire att fara hen och bara tare lugnt och så ska jag skicka in ett mejl till åsa, om min idrott, och smart som jag är så ska jag ju skcika från min mejl till hennes, och inte tänkte jag på att man ine kan ha åäö i en mejl address ! Smart HannaH,. NAAAT


Längtar tillbaka, !

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vet inte hur man gör det :$

2009-02-03 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0