living within it, aware of the past, predicting the future

OKej, jag är såå akltiv ockå jag känenr ju de. HAHA.
mEnmen, Badminton igår med aLjH, gabbie, linus och mamma skjutsade oss. Helt spåerat! ska be att aLjH skickar bilderna sen! Sen så sovde hon hos mig och jag fööljde med till hennes skola idag och var emd på ehnnes bildlektion. Ganska så roligt!

Sen vart det att gå tioll jobbet(elelr praoen på MQ, men jobbet låter tuffare) och där hade jag och anna (den andra praktikanten) absolut INGET att göra. strossade mest omkring och snackade. Sen varte mat på SUBWAY♥ med Anna och hennes små kompisar, Hade glömt hur omogna kilalrna var när man gick i åttan. Ganska roligt på ett sätt änmdå.

MEnemn, ingen träning för mig idag för jag tror jag har feber. Känenr mig inte pigg. Går runt i pyjamas. SKÖNAST!
IMorrn blire nog också att fara förbi aLjH på morgon innan jag börjar. Men vi får se :)


Bra tjej :*
(gammal bild på jag och linnea ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0