I don't want to lose him. He feels so close to me, I've allways felt this way.

Blir mormor och morfar idag tills på onsdag, så away from civilisationen lixom! :(
Mamma, gabbie, och cornelia ska upp till tärna med hennes kille och hans barn så yaaaay" jag får inte vara ensam hemma..............

och i helgen så det var planerat klassfest( med 9a1) och allt :( JAG VILL INTE ÅKA TILL BUREEE!!! (nog för attjag tycker om min mormor och mprfar men jag vill inte vara där så länge... )

menmen, jag får väl göra det bästa av situationen och jag SKA ha med datorn dit men dom har inget internet men jag kan se på filmer iallafall. så ska nog ladda ner några nu om jag hinner innan dom komemr.

Mobilen har jag med så smsa med mig! 0730229164 ! ring eller nått :)




Kommentarer
Postat av: Jonas [Tips & Trix]

Svar: Välkommen in till min blogg :) Trevligt med nya läsare, som gör lite avtryck med kommentarer :)



Jag pluggar samhäll-ekonomi/turism på gymnasiet. Det är väl ett studieförberedande program, även om det, på min skola, är utformat så att jag skulle kunna börja jobba direkt. Dels har jag möjligheten att starta ett eget företag (fått prova på det två gånger i skolan) och å andra sidan har jag turismen och jobb som reseledare eller liknande att välja..



Förhoppningsvis fick du svar på det du frågade, och om du undrar någonting annat, hör av dig igen :) Självklart är du välkommen tillbaka till min blogg :)

2009-02-27 @ 22:55:32
URL: http://jonaspeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0