Wish I could turn back the page. Rewrite my point of view. Save all the time you waste.

Sitter på rummet nu och är jätte trött. Linnea far nu så kommer bli jätte tråkigt.
jätte härlig dag har jag iallafall haft.

Dagen började med att bli väckt av mamma och göra uppdragssjakt och öppna småpaket. Sen blev det typ lunch och då blev det blöta, men det gillar inte jag så jag åt mackor istället-men det funkar ju det också. Sen så gjorde alla lite allt möjligt och sen kom mormor och morfar hit, vi såg kalle anka åt risgrynsgröt som jag inte heller gillar så jag åt mackor igen. Sen så blev dags för paketen!

jag älskar at öppna paket, jag fick iallafall: webbcam, hårddisk 1 terra!!!!, photoshop guide, 7 st pocketböcker - spännande, godis, supermysigpyjamas, pengar, liftkort till då jag och Linnea ska till tärna, pengar till hårfärg, bodylotion och showergel som luktar smultron!!! , gulliga ljusstakar, en stor fin ram där det står friends imitten och en borste.. Sen av bästaste aljh fick jag ett jätte gulligt halsband som hon gjort själv!!! och en skiva med en "film" på oss, eller bilder som linena satt ihop till musik och skrivit små kommentarer, jätte gulligt!!! tack!!<3 Sen av marcus fick jag rökelse - tack gubben du vet ju hur mkt jag älskar det !! <3 och av gabbie fick jag en handduk(badlakan men jag säger handduk till det... ) - tack gabbie, det behövdes!

söta.
PEACE OUT!




Kommentarer
Postat av: aljh,-

NÖTA LÅTEN (L)

TACK FÖR ALLT GULLET(L)

2009-12-25 @ 01:25:08
Postat av: Danni

gud vilken fin blogg du har! haft en bra jul?

kramar

2009-12-25 @ 20:57:04
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0