Wherever you go, my hearts bound to follow. Wherever you go, then i'll be there

kom hem från matchen för ett tag sen och nu sitter jag här och spelar gitarr. och sen tack till Mange som skjutsade mig hela vägen hem, behövde gå typ 2 meter typ. Så jag slapp gå i kylan, för det är sjukt kallt ute!
Matchen blev 4-5, men vi gjorde det ändå bra med tanke på att domaren suger KUK! jag blir aldrig riktigt förbannad på domare, men den där domaren vill jag bara kötta!
och sen så vill jag ba kötta manga ibland också, för att han retas med mig nått så jävulsk! så jag slog till han HÅRT idag med klubban, det förtjänade han!
nu ska jag spela lite mer gitarr,
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0