TRÅÅÅÅÅÅKIIITTTT

STEG 1

Namn: HannaH Lindgren

Födelsedatum: 920720

Ögonfärg: haha vette faan(a)

Hårfärg: brunt

Längd: 1.76

Civilstatus: singel

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Stjärntecken: kräftan

Kär: vet man aldrig

 

STEG 2

Skor som du bar idag: converse

Dina svagheter: jag har lätt att tvivla på mig själv,

Rädsla: är rädd för massa,

Målsättning: att få ett bra och roligt liv.



STEG 3

Första tanke när du vaknade: jag vill sovaaaaaa
Sista tanke innan du somnade: sov hannah sov,


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: coca cola

BurgerKing eller McDonalds: Max skare va!

Adidas eller Nike: spelar ingen roll

Choklad eller Vanilj: beror på,

 

STEG 5

Svär du: ibland,

Sjunger du: haha jaaa, men inte så bra

Duschar du varje dag: nästan

Gillar du skolan: asså man kan ju som itne gilla skolan, men skolkompisarna är bra, haha

Tror du på dig själv: beror på,

Kommer du överens med din mamma: oftast,

Kommer du överens med din pappa: bor inte med han,men då jag träffar han så ja,

 

STEG 6

Antal människor du skulle ge ditt liv för: 6 st.

Antal piercings: ett på höger öra, tre i vänster,

Antal tatueringar: ingen, men vill ha!

Hur många gånger har du varit med i tidningen: ingen aning, mer än 1

Antal saker jag ångrar: faktiskt inte mycket


HUR

Svarar du i telefonen: HannaH
Tycker du om gul-bil-leken: jaaa, så länge de är jag som slår, ;)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: .120 tror ja
Mycket är klockan: 00.48
Spenderar du en regnig dag bäst: va med kompisar eller sitta vid datorn och leka i ps, eller om jag är med aljh fara ut och cykla och spåra!

VEM

Pratar du med på msn just nu? alldeles för många
Ringde dig senast? tove
Pussade dig senast? vet mana aldrig
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen
Saknar du mest just nu? vet man aldrig
Är din bästa vän av samma kön? ja
Är din bästa vän av motsatta kön? nej,
Är ditt 10:e sms ifrån? aljh skulle jag tro
Ska du träffa imorgon? ingen, ska ligga i sängen hela dagen!
Umgicks du med senast? tove ifår vikket var kanooon
Sov du med senast? aljh
Festade du med senast? I don´t do such a thing like that,........... yet ;)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: nej?
Velat vara ett djur: nej?
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej?HAHAH
Tycker Harry Potter är bra: böckerna iallafall,
Hatat choklad: nej

VEM
Är i rummet med dig? corrny nyss
Fick du senast sms av? aljh
Tänker du på nu? tänker inte på någon just nu, tänker på vad som ska göras på nyårs.
Pratade du senast i telefon med? rebecca
Hus var du senast i: mitt?
Sa du senast "jag älskar dej" till: gabbs
Är din favoritsläkting? gillar alla släktingar jag har
I din skola går dig mest på nerverna: vet man aldrig


VAR
Går du skolan? JB
Är din telefon? breve mig

Är din mamma? hemma
Sover du? i min säng
Handlar du mest? olika
Fick du tag i tröjan du har på dig: köpte den i Rumänien
Åkte du senast bil? hem från att handlat
I ditt rum är du? i sängen


VAD
Åt du senast? mandarin
Drack du senast? cola
Är det för färg på dina byxor? gråa mjukis <3
Närmaste saken som är blå? mitt täcke
Gillar du mest med skolan? klasskompisarna
Har du på fötterna: sockar
Är din favorit färg: rött, och typ svart
Vilken film såg du senast: leagaly blond
Hör du just nu? sipprande vatten

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? nej
2. Sovit i en annan säng: Ja
3. Hånglat på en bio: nej
4. Hånglat i skogen ? nej
5. Tyckt att din kusin är het ? nej?
6. Sovit naken: nej
7. Kört över hastighetsgränsen? nej
8. Målat om ditt rum? nej
9. Dansat framför en spegel? jeeep haha
10. Fått hicka? ja
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis? nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej
14. Varit i slagsmål? nej
15. Smugit ur ditt hus? Jaa
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma:? jeap,
17. Hånglat med en främling: Nej
18. Älskar eller saknar någon nu? Ja

Jag har som sagt tråkigt.

 


ALLA SOM HAR MOBIL MÅSTE GÖRA !

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej

Vad står det i ditt nionde sms och vem var det ifrån?
haha (L)    - från aljh

Vem ringde dig senast?
tove

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
på mej och gabbs

Vilket språk är din mobil på?
svenska

Vad heter din ringsignal?
kryptonite

Hur många sms har du i din inkorg?
3606

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
för jag skriver fel :(    -   aLjH

Vem är din 20:de kontakt , en av dina bästa vänner?
Bränberg Tobbe, nej han är inte min bästa vän

Ogillar du nr 5?
filipovish Ana, nej hon är kung!

 

Har du varit i hop med nr 1?
agge,  njenej!

Vad har din mobil för färg?
svart

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0