Though it seems like we've been friends for years, I'm finishing with you.

For ju som sagt och övningskörde, gick faktiskt jätte bra fast jag var så pass rädd som jag var. Jag har så sjukt stor respekt för trafiken så det är inte sant. Men det är ju bra egentligen för jag är ju mer försiktig och så då. Sen så for jag och mamma på Maxi och handlade, sen skulle mamma på onoff och skickade mig till willys för hon skulle handla julklappar... schysst,. haha!

sen så for vi och solade, (A) Asså jag måste bara säga att jag älskar typ att sola. för jag drömmer mig typ bort och tänker att jag ligger på en strand med mina nära och kära. Det är så himla härligt att typ "slippa verkligheten" och bara drömma och sluta tänka. Jag vart faktiskt lite brunare...

Sen blev det att fara på hemmakväll och hyra film, blev "boot camp"
"A group of troubled teens are sent to a rehabilitation program housed in a remote camp on the island of Fiji. What their parents believe is a state-of-the-art deluxe institution in a beautiful natural environment turns out to be a prison-like boot camp where they are abused and brainwashed."
Vi har hunnit se halva för nu ska mamma och hämta syrrorna i berssan. Men filmen verkar ändå bra fast jag blir bara så förbannad för jag tänker på hur jag skulle ha gjort om det varit jag. men jag tycker ändå att den verkar sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: thess

Jag vill oxå sola... haha

2009-12-19 @ 10:49:13
URL: http://mcrthess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0