sometimes I just don't want to care about it. Sometimes I don't know what to belive.

god  morgon världen. Det är så skönt med jullov. För då kan man sova så länge man vill!

Var så sjukt trött igår kväll så jag orkade inte blogga, men tänkte kortfatta min dag igår.
Linnea kom förbi vid 2, vi pratade, spårade, flummade och så vidare som vi brukar göra. Sen så berättade Linnea en grej för mig som vi ska göra sen nån gång, och det var typ världens bästa idé någonsin! Men det är en hemlis så det får jag inte säga. Men det kommer bli hur tufft som helst. Sen så åt vi tacopaj. och vi bakade pepparkakor och pepparkaks hus. Det gick lite mindre bra kan jag ju ta och tala om för er. Sen så gick vi och möte Jocke, och det var svinkallt! så vi pratade och linnea berättade massa roliga historier. Sen for hon så jag och Jocke såg film och sen for han också.

Och nu ska jag duscha för ska vara med Thess idag. Kommer nog bli kanon var ett tag sen vi var med varandra så jag längtar typ. Har dessutom tvättid idag så jag ska tvätta också, kan säga att det behövs för alla idrottskläder luktar inte sååå gott.
PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0