One may think we’re alright, but we need pills to sleep at night. We need lies to make it through the day, we’re not ok.

sitter i köket och pratar med mamma, hon bakar en massa. Jag gick och la mig typ halv 11 nån gång och lyckades faktiskt somna direkt. Men sen vaknade jag halv 4 och har inte lyckats somna om. Sjukt irriterande, jag tror jag är sjuk. För har jätte ont i huvet, tät i näsan, typ hostig och mår allmänt piss.... så vet inte om det blir linnea imorrn för jag kommer vara skittråkig och jätte seg och sen så vill jag inte smitta henne heller om det nu är så att jag är sjuk. Så jag ska nog smsa och säga det nån gång där vid 11-12 för om jag smsar nu är jag rädd att hon ska vakna. och det vore bara taskigt typ.

Sen så är mandariner min nya kärlek. Har ätit 4 stycken nu, kommer nog bli fler hahahhahaha! nää men det är faktiskt jätte gott.

nu ska jag vara social med mamma.

PEACE OUT!

nu vare alldeles för länge sen vi sågs,
styra upp något snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0