Into your lives Hopeless and taken, we stole our new lives, through blood and pain, in defense of our dreams.

Har varit med Linnea idag, busat med ville, sett "mammas pojkar" och helt fel personer vann på varje. och varför lägger jag märke till att alla med svarta klänningar blev valde inte dem färgglada? värt...

Sen så har jag pratat med en kompis från utomland i typ en timme nästan, sjukt kul kan jag ju ta och tala om för er, ! men förlåt linnea för att jag var lite osocial men det var viktigt för mig.
Nu sitter jag hemma och försöker få ihop hur morgondag ska fungera. ajja vi får se
nu ska jag äta
PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: linnea

gudars, lugn i stormen ;) klart det var okej :):)

2009-12-11 @ 14:28:21
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0