nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig.

blev att jag for till skolan efter lunch, för var tvungen att va med på historian kändes det verkligen som. Jag får väl göra bokpresentationen en annan dag. Vi hade föreläsning om upplysningen sen fick vi uppgifter på det som jag och emma gjorde tillsammans, samtidigt som vi pratade med massa av emmas kompisar på skype. Inte en så lyckad kombination för vi fick inte så mkt gjort då. Men vi hann ändå klart.

Sen blev det innebandy med grabbsen och Erik var så snäll att han skjutsade hem mig efteråt. TACK! sen så fick jag i uppdrag att typ "hålla i en träning" och bestämma några övningar och sånt som han och peder hade pratat om. så ska sätta mig när ikväll och fundera ut några övningar som kan vara bra.
Nu sitter jag i sängen och äter sallad, för behöver äta något innan träningen som är nu snart, för det blev ingen lunch... Var soppa på skolan och hann inte äta hemma. men vad gör det om hundra år?
så nu ska jag fortsätta äta. PEACE OUT!

ored för en gångsskull. fast den ser jätte redigerad ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0