ABC LISTA

Hittade den här igår när jag kollade igenom bloggen från typ före sommarn. Det är en ABC lista som aLjH skrev om mig. Nu ska jag se om jag kan hitta min ABC lista om aLjH! HITTADE DEN!

aLjH om mig:

annorlunda 
bästast
cp 
dampbarn
efterbliven? 
framgången ;o
glad 
humoristisk
inte sur! 
jätteroligattvaramed
kramgo' och kåt! 
linnéas!
musklig ;o 
närgånen ?
okunnig ;) 
pussgurka
quiet - not! 
rolig!
snyggast! 
toookig
underbar 
viktig
wANTED! 
x-trem
yllegarnsgosig! =) 
zzZzZzZZZzzz
ååååålvajs spårad! 
äventyrlig
övermegarolig

Jag om aLjH:


allverlig!    or not!
bresarn
canon bra
dumt bra
eskimå?
flörtig
glansig?
hannah tokig ?

ivrig
juckarn?
klockren!

Liten
min?
noga
odödlig
pratsam
qrigdusadjksl
rolig
spejsad!!

trött

Underbar
varm
wery good
x-tra snygg

Y
zovaN

Å
äckligt cool
överaskande

 

 

kan ju säga att Linnea hade mycket bättre fantasi än mig!

men ändå lite roligt!




Kommentarer
Postat av: aljh,-

HAHA PUSS (L)

2009-12-15 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0