Come break me down. Bury me, bury me, I am finished with you.

Gick och la mej kl 9 igår, blev väckt 11 av att syster kom in och sa att jag hade telefon. Jag avrt jätte arg och sa att jag ville sova och vägrade prata. Eller det är då vad jag minns.

Sitter nu på skolan och väntar på att engelskan ska börja för alla spelar innebandy utom jag och Linda och kajsa- men kajsa är inte här. (hon kom just! )
Så vi ska typ få skumtomtar mandariner och bara lösa julkorsord sen efter det slutar jag. Eller jag har egentligen historia men våran lärare är i Thailand och vi ska bara göra uppgifter och dem gör jag hemma. Så kanon. Härlig vecka.

Måndag - bara pedagogiskt ledarskap,
Tisdag - film med godis och popcorn
Onsdag - bara engelska med korsord och "fika"
torsdag - bara fotboll
fredag - lediga!

ganska så kanon sista vecka kan jag ju säga.!

PEACE OUT!


förresten är det jul snart, om typ en vecka och en dag!!

Kommentarer
Postat av: aljh,-

sister ! ( L )

2009-12-16 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0