A thousand armies couldn't stop me no, 'cause there ain't nothing impossible.

sitter i sängen och pratar med Linnea på msn, kan säga att det snart kommer spåra ut som alltid... nää men vi håller på att planera lite inför ikväll då Linnea ska komma och sova här för vi ska till Piteäventyrsbad imorrn - tidigt...
Det kommer nog bli kanon och jätte roligt får vi hoppas på! Jag peppar och taggar och allt som man nu kan göra! Längtar som bara deeeeen! Vi bestämde just att hon ska komma efter hon har ätit middag.

åhh, jag ska typ göra en ny design. eller inte för att jag vill ha en ny(för första gången!!) utan för att jag bara vill göra en. eller kommer nog göra flera hahaha.

PEACE OUT!

TAGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0