Fear like they've never known before.

drog till linena och vi började se blindness, linnea vart så trörr så hon gick och la sig ahha sött! jag såg klart filmen ialalfall och tyckte redan från början att den evrkade spårad. och se va den, tycker då jagiallafsall.. 


ajja imorrn blire vitbergs med aljh, kanon asså.  drar dit 10  och stannar där till typ 2, ska kasnke och spela discgolf med mange halv 3, fast vi får se. haha, drar dit iallafall coh ser vad som händer. 

borde gå och sova för jag är sjukt trött men som jag sagt så hatar jag att gå och lägga mig för det är då all ångest, panik och alla andra känslor och rädslor som jag har under dagen som jag ine tänker på då jag är med folk. så jag försöker hela tiden planera så jag har något att göra för det mesta för att slippa avra ensam och få dom där panik attackerna. Jag mår bra då jag har folk omkring mig.



ajja nog med mitt emo-inlägg. lägger in några biler från min och thess's fotning.












ajja nog för mig, orkar inte ladda upp mer, imorgon laddar jag nog upp bilderna från grillningen och matchen från igår


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: ToveSteinwall

Babeeeees!<3

Saknar dig hanno!!!<3<3<3<3

Puss på er, ni är underbara, älskar er!

2009-08-15 @ 20:44:31
URL: http://differens.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0