Don't leave me with theese fools.

Har just snackat med thess på telle och vi har bestämt för ikväll och morgondagen.

Thess kommer hit ikväll och då väljer vi ut massa kläder sen följer jag till Thess och väljer ut massa kläder till henne, för guess what?! Vi ska bli fotade av en fotograf imrorn! SHIIET, jag kommer inte våga kommer banga när vi kommer dit, jag vågar inte, varför lät jag mig övertalas av thess! haha nää okej, nu ska vi inte överdriva. Det kommer typ ändå bli kul och roligt, sen så försöker jag få tag på hanna för hon är gudomligt bra på att sminka folk, och det vore jätte bra och roligt om hon ville sminka oss, för hon är ju typ bäst!

ajja , ska sova hos thess ikväll, så då blire prat och mys och imorgon på morgon blire att börja måla staketet och sen duscha och göra sig iordning och fara in till stan. Efter "plåtningen" (haha de lät fan coolt!) så blire att gå lite på stan och sen så dra tillbaka till bergsbyn och spela discgolf,! kung asså. kan dagen bli bättre?



fast gabbie åker till gotland imorrn, det suger, vem ska jag nu vara med på dagarna? jag kommer sakna henne oerhört! ,
gumman hare bra där! och "you better not get svin influenssan!!!!" för vet hur jag skulle klara mig om du blev sjuk och så! men assås eriöst, jag vill itne atta du åker men jag önskar dig ändå en bra och skojjig resa"! hare bäst!


syster ♥ älskar dig!

kramade just henne för kan vara sista gången jag ser henne innan hon far, och tårarna kommer nästan, på god väg ärom iallafall.! 



ajja, nus ka jag börja leta igenom min garderob innan thess komemr, (vid 10 men ändå! ) för vill ändå veta lite haha.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0