A person is able to become truly strong.. when they wish to protect someone they cherish.

satt mig just vid datorn, har sett lited film och chillat.  Snart så kommer thess, var ett tag sen man var med henne. Så peppen!

nu kom också marcus, mamma och gabbie hem. ! yees, jag hann träffa henne igen! och förhoppningsvis komemr jag hinna träffa henne imorrn också! annars blir jag typ riktigt depprimerad! asså åhh... hur ska jag klara mig här hemma utan dig sis?!

ajja, orkar itne skriva något mer nu utan ska prata med gabbi nu innan thess komemr.!


(rebecca, mamma, cornelia, marcus, gabbie och jag. ni betyder <3)
PEACE OUT!

 nu kom tehss också!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha och den där bilden på mig är ju het också :P



Haha jaa vet Hannah :D fast är du säker att du fortfarande gör det när du fick veta att jag har stängt ner dina internet-sidor? :P

2009-08-03 @ 22:40:04
URL: http://gabriellalindgren.blogg.se/
Postat av: sandriis

sv: åå tack!! jag vet att hon är :)

2009-08-04 @ 00:57:21
URL: http://sandrami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0