HEJHOPP..

. . G U M M I S N O P P !



Vi bjuder på en snygg bild!

Kan också berätta att jag har varit med HannaH hela dagen idag och hon är fortfarande här.. ska hon inte hem snart!? Förlåt att hon inte har inläggat någonting ikväll. Men jag har upptagit hela hennes tid så hon har inte hunnit än. Så nu har jag just bloggat klart åt mig själv och HannaH tiggde om att jag skulle skriva åt henne också. Men jag sa att jag bara skulle skriva hej eller nåt för att jag är så lat. Men det blev lite mer. Nu sitter vi coh kollar på reklam på trean.. jättebra! Det är typ HannaHs favoritprogram.. Nä nu skojar jag igen.. Vi sitter och ser på Navy CIS egentligen... Idag har vi varit ute hur mycket som hellt typ och tagit över 655 bilder iallafall. Sedan har vi också suttit och kommit på en massa Bad Reasons to Break Up. HAHA ojojoj. Spååårat. Dessutom har hon hjälpt mig att ta fram min moppe. Tur att jag har henne.. moppen alltså! Ajja, nu har programmet börjat om så nu ska jag gå och stirra igen, pussåknull ;*

/aljh,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0