skola och har tråååååk,

STEG 1

Namn: HannaH Lindgren

Födelsedatum: 920720

Ögonfärg: typ vet inte, (a)

Hårfärg: typ mörk blond, :S

Längd: 1.76

Civilstatus: singel för tillfället ;) hähä

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Stjärntecken: kräftan

Kär: faktiskt inte,

STEG 2

Skor som du bar idag: Svarta med lila skosnören ;)

Dina svagheter: jag har lätt att tvivla på mig själv, 

Rädsla:  är rädd för massa,

Målsättning: att få ett bra och roligt liv.



STEG 3

Första tanke när du vaknade: fan jag kommer missa bussen,
Sista tanke innan du somnade: sov hannah sov,


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: coca cola

BurgerKing eller McDonalds: Max skare va!

Adidas eller Nike: spelar ingen roll

Choklad eller Vanilj: beror på,



STEG 5

Svär du: ibland,

Sjunger du: haha jaaa, men inte så bra

Duschar du varje dag:  ja,

Gillar du skolan: asså man kan ju som itne gilla skolan, men skolkompisarna är bra, hähä 

Tror du på dig själv: beror på,

Kommer du överens med din mamma: oftast,

Kommer du överens med din pappa: bor inte med han,men då jag träffar han så ja,



STEG 6

Antal människor du skulle ge ditt liv för: 8-9 st.

Antal piercings: ett på höger öra, två i vänster,

Antal tatueringar: ingen, men vill ha!

Hur många gånger har du varit med i tidningen: ingen aning,

Antal saker jag ångrar: finns många,


HUR

Svarar du i telefonen: HannaH
Tycker du om gul-bil-leken: jaaa, så länge de är jag som slår,
Mycket pengar har du i plånboken just nu: har iga i pl¨ånboken, använder kort.
Mycket är klockan: 09.38
Spenderar du en regnig dag bäst: va med kompisar elelr sitta vid datorn,

VEM

Pratar du med på msn just nu? ingen, kan inte vara ioine på skolan,
Ringde dig senast? aLjH <3
Pussade dig senast?  hähä, nu ska vi inte vara sånna.
Vill du kasta en sten i huvudet på? många idiotern,
Saknar du mest just nu? hähäh (a)
Är din bästa vän av samma kön? ja
Är din bästa vän av motsatta kön? nej,
Är ditt 10:e sms ifrån? svårt att gissa ? från danne,
Ska du träffa imorgon? typ Linnea, Lovisa, Linnea, Belinda, colette osv osv.
Umgicks du med senast? aLjH
Sov du med senast? minns inte hähä,
Festade du med senast? I don´t do such a thing like that,........... yet ;)

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Nej
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: nje
Velat vara ett djur: nej
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej?
Tycker Harry Potter är bra: nej
Hatat choklad: nej

VEM
Är i rummet med dig? Rasmus, Anna, Tim, Jorr3, vallson, anton, joel och (klättrarn :( )
Fick du senast sms av? Glenn,
Tänker du på nu? ingen?
Pratade du senast i telefon med? aLjH
Hus var du senast i: mitt?
Sa du senast "jag älskar dej" till: ingen aning,
Är din favoritsläkting? gillar alla släktningar jag har, tror ja hähä
I din skola går dig mest på nerverna: GISSA!!

VAR
Går du skolan? john bauer
Är din telefon? på bordet
Är din mamma? hemma
Sover du? i min säng
Handlar du mest? olika
Fick du tag i tröjan du har på dig: linnet på gina, koftan på bikbok 
Åkte du senast bil? med mammas kille
I ditt rum är du? är itne i mitt rum


VAD
Åt du senast? limpa
Drack du senast? vatten
Är det för färg på dina byxor? blåa
Närmaste saken som är blå? min penna
Gillar du mest med skolan? klass kompisarna
Har du på fötterna: sockar
Är din favorit färg: svart, och typ rött
Vilken film såg du senast: Wanted,( sjukt bra!)
Hör du just nu? typ alla som pratar,

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? nej
2. Sovit i en annan säng: Ja
3. Hånglat på en bio: nje
4. Hånglat i skogen ? nje
5. Tyckt att din kusin är het ? nej?
6. Sovit naken: nje
7. Kört över hastighetsgränsen? nje
8. Målat om ditt rum? nje
9. Dansat framför en spegel? jeeep hähä
10. Fått hicka? ja
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis? NEJ!
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? nje
14. Varit i slagsmål? nje
15. Smugit ur ditt hus? Jaa
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma:? jeap,
17. Hånglat med en främling: Nje
18. Älskar eller saknar någon nu? Ja

Jag hade som sagt tr¨åkigt.





Saknar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0