don't let the feare of freaking out keep you from playing the game.

Don't let the fear of freaking out keep you from playing the game.



Har käkat mackor nu, jag tycker det är ganska så gott. :)
  

Sen så har jag letat upp kiropraktiker i telefon katalogen, det är verkligen på tiden nu!

Har fått tid hos någon Jerker Bjurman (tror jag) på fredag kl. 8. 
Och jippi , det kostar 400 så jaa, jag kommer bli pank snart igen.

Nu blire snart att följa mamma och spela innebandy med massa jätte duktiga innebandy killar, haha, jag kommer typ göra bort mig. Dessutom har mamma tvingat mig att låna pappas gamla knä skydd/grej eller vad man nu ska kalla de, och jag kan typ inte böja knäet när jag har det. HAHA sikket liv jag har..


Sen efter det så blire träning med laget, och vi ska träna med J18 idag och nästa vecka, sen får vi se hur det blir med det. Jag vill ta av mig det här jävla benskyddet jag blir ju sär, vi får se om det funkar så kommer jag nog använda det mycket och måste då vänja mig vid det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0