you need to write,

Jag har haft lite dålig uppdatering nu men whatever, Cornelia fick nytt the sims 2 spel igår så då satt hon hela dagen och på måndag- tisdag sov jag hos Linnea. Så skriv nunununu HannaH.

En annan sak jag har märkt är att jag har börjat prata om mej själv i tredje person! Hahah, men allvarlig jag har nästan aldrig gjort de förut. Jag har en kompis som pratar om sej själv i tredje person och då började jag med de också. De är faktiskt rätt störande för jag gör så hela tiden nu för tiden. Typ : " HannaH vill jätte gärna vara med dej"
MEN ASSÅ ALLVARLIG HANNAH, DU MÅSTE SLUTA MED DE NU!


Dagens låt: Takida - Alive

Can't you see
I'm not gonna change?
I'm on a roll baby get down
I feel it, I feel alive


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0