so-prov imorrn,

Vi har So prov imorrn! De är jätte, jätte svårt. Jag hade tänkt plugga igår men de gick inge bra för jag började bara stressa upp mej hur mkt som helst, så till slut fick mamma sitta och läsa oså med mej x'D
Jag har jätte ont i magen nu, De är inte skönt och om jag far till skolan kommer de bara bli jobbigare, men jag måste fara och vara med på bilden! + att jag vill vara med på So:n och plugga där. Men men, jag har missat första bussen iallafall och jag känner mej jätte stressad. Jag kommer allvarligt dö av stress nån dag. Men nu måste jag försöka ta och lugna mej så jag kommer iväg till skolan, annars missar jag för mycket!


Ha en bra dag pusshej.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

God morgon :)
Hoppas du får en bra tisdag.

2008-03-18 @ 08:10:33
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0