jaaa,

Kom nyss hem från att ha spelat innebandy. De känndes skönt att få springa ut. Jag ska typ börja fara ut och springa eller göra nått iallafall för jag måste få bättre kondition :)

De roliga är att flera av dom killar jag spelar med är jätte fräscha! Och vikka benmuskler dom ha :O Haha, aldrig att jag missar en av dom här innebandy träningarna.  Jag ska börja spana järnet på innebandyn nu hahahahaha, dom är jätte duktiga. Jag är så glad att jag började fara på dom här träningarna också, fast jag är typ allvarligt mist förutom en liten kille som är as bra på både dribbla och skjuta! Jag måste bli bättre så jag kan imponera pårom. Men alla dom är lätt coola, Fräscha, snygga + dom gillar innebandy!  (L)
                      



Jag tror ja är kär!  hahah (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0