åååhh!!!

De här funkar inte, min mage suger! De gör hur ont som helst uppe vid revbenen, så jag försökte få tag i mamma och prata med henne men de fick jag inte, sen hade jag tänkt att ringa Linnea för att prata med henne men de vågade jag inte för hon kanske sovde då. Så jag ringde Anki (min klassföreståndare) och berättade att jag hade jätte ont oså och hon är så SNÄLL, FÖRSTÅENDE osv hon sa att jag skulle stanna hemma och tare lugnt och försöka plugga lite so om de gick och om de blev bättre kunde jag försöka fara till skolan efter typ lunch eller bara vara med på bilden som är sista lektionen för hon tyckte de va bättre att vara med på en lektion en att inte vara med på nån.  Så jag ska göra så, nu ska jag försöka plugga so till imorrn och så ska jag tare lugnt och om de blir bättre sen egter lunch så gar jag kanske då. Annars får jag fortsätta skissa på min bild vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0