08-07-18 (L)

Nu har jag varit med aLjH tre dagar/nätter i rad, chill. :))))))


Så mycket, på så lite tid (L) :]
HaHAHAHHAHAHAH!, Jag älskar hur du hoppar, jag är avundsjuk :]




HannaH älskar bilden, ALJH du är helt undebar.



Jag tycker om lekparkar, så vi kl. 4 på morgon
idag gick jag och Linnea ut och gick till en lekpark.
 De var roligt :] hahaha


(har ingen bild på aLjH
annars skulle hon självklart
vara med!)
Sen så tog vi (aLjH) massa härliga bilder och gick på promenad,
haha synd att jag jobbade bara annars hade vi haft as mycket roligare :)))))))








nu äre bara 1 dag kvar till jag blir en STOR flicka
medan aLjH stannar kvar och är en pytteliten flikka :]
Jag längtar till på söndag, hihihihihi 16 år är mkt.



och om jag inte har nämt de förut så är jag kär :]
(han vet självklart inte om de ;O)
 Han är bara så jätte söt,
och han är jätte lik en jag känner.
HAHAHAHA PUSSS PÅ MIN ÄLSKLING :](A)




Bara för att jag älskar bilden jag och aLjH
 tagit tillsammans och som jag redigerat :] (L)

Kommentarer
Postat av: Maarta

Linnéa är bästa i värden! och jag är faktist släkt med henne ;D

2008-07-25 @ 21:31:59
URL: http://brami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0